donderdag 20 december 2012

NOTD * Kerstdiamanten

Vorig weekend zou ik normaal gezien samen met mijn collega's aan tafel zitten om Kerst te vieren. Helaas stak een onvoorziene chronische sinusontsteking daar een stokje voor. Voor de gelegenheid wilde ik mijn nagels mooi opmaken, dat had ik al gedaan voor ik besliste om niet te gaan. In de naam van het bedrijf waar ik werk, zit het woord "diamond" verwerkt en toen ik op stempelplaat BM 09 de afbeelding van een diamant vond, wist ik direct dat ik deze voor het Kerstfeestje op mijn nagels wilde. Om in de Kerstsfeer te blijven, gebruikte ik rood en goud - de kleuren die al tien jaar mijn Kerstboom versieren en een combinatie die ik nooit beu raak.



Het rood is O.P.I. * Manicurist of Seville, de diamanten stempelde ik met O.P.I. * Just Spotted The Lizzard, de ideale Kerstcombinatie. Maar wat een b*tch om te fotograferen, het was een verschrikkelijk klusje om dit goed op de foto te krijgen en zoals je kan zien ben ik daar niet helemaal in geslaagd. Hoewel dat ook aan mijn fototoestel kan liggen *hint, hint* Toch wilde ik je deze NOTD niet onthouden, ik vind hem gewoon te leuk om niet te tonen. Achteraf bekeken vind ik de plaatsing van de diamanten niet schitterend en zelfs een beetje saai. Reden te meer om deze manicure nog eens een keertje uit te proberen ;)



*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...