woensdag 12 december 2012

Tag * Ten Polishes I Regret Buying

In navolging van de vorige tag * Ten Polishes I Would Repurchase heb ik nu een lijstje van nagellakken waar ik spijt van heb dat ik ze gekocht heb. Veel van mijn nagellakaankopen gebeuren via internet en hoewel ik eerst meerdere swatches bekijk voor ik tot een aankoop overga, doe ik ook wel eens een miskoop. Of soms lijkt een kleur in de winkel leuk genoeg om te kopen en blijkt het achteraf toch niet my cup of tea.

Zonde van het geld natuurlijk maar het overkomt iedereen wel eens. En achteraf kunnen we er leuke lijstjes van maken ;) Dit is het lijstje van nagellakken die ik zeker niet opnieuw zal kopen.

1. O.P.I. * Jade Is The New Black


Toen ik het lakje opzocht was ik er zeker van dat ik het een leuke kleur vond. Eenmaal op mijn nagels moest ik mijn mening herbekijken. Ondanks het feit dat ik gek ben op turquoise en teal hou ik helemaal niet van grasgroen op mijn nagels.

2. Chanel * Blue Satin


Hoewel dit een prachtige kleur is, heb ik een bloedhekel aan dit lakje en daar zit de formule voor veel tussen. Na minder dan twee dagen chipt deze nagellak al, jammer maar wat een afknapper!

3. Essie * Van D'Go


Tussen dit roze en mij lijkt het niet te klikken. Ik heb het al verschillende malen geprobeerd maar telkens opnieuw vind ik het maar niks.



4. Catrice * Big Spender Wanted


Op de swatches sprak het mij wel aan maar op mijn nagels ben ik er niet zo blij mee. Niet echt één van mijn favorieten.

5. Catrice * Iron Mermaiden


Mooie kleur, daar niet van, maar wat een miserie om te lakken. Dekt niet gemakkelijk - op zichzelf heeft het lakje vier lagen nodig - en als ik er dan een zwarte lak onder smeer, geeft het een lelijke afwerking. Hier valt jammer genoeg niet veel mee aan te vangen.


6. O.P.I. * Parlez-Vous O.P.I.?


Dit is niet mijn paars. Het is te flets, te doods. Het maakt me niet blij.

7. Gosh * Ocean


Het is teal/turquoise maar niet de soort waar ik gek op ben. De finish is voor mij een complete turn off.



8. O.P.I. * Over The Taupe


Ik had taupe verwacht en ik kreeg bruin. En laat ik nu een schijthekel aan bruin hebben.

9. Nubar * Absolute


Ik wilde wat holografische lakjes en dacht dat deze een turquoise kleur zou hebben. Het bleek plain blauw te zijn. Niet wat ik wilde, niet wat ik graag draag.

10. Zoya * Ivanka


Een beetje hetzelfde verhaal: ik verwachtte turquoise en het is meer groen dan turquoise. Daarnaast dekt de lak niet zo goed als ik zou willen en die ene keer dat ik hem gebruikte, knapte ik af op de geur - maar dat kan ook aan mijn toenmalige zwangerschap liggen.



*Kim



1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...