donderdag 6 december 2012

Tag * Ten Polishes I Would Repurchase

De tag Ten Products I Would Repurchase gaat al een tijdje rond in beautyblogland. Ik vind het ontzettend leuk om te zien wat meiden die dagdagelijks nieuwe producten in handen krijgen toch opnieuw zouden kopen. Aangezien deze blog enkel over nagellak gaat, heb ik de tag omgedoopt naar Ten Polishes I Would Repurchase.

Met een stash van om en bij de 100 lakjes zou het een makkie moeten zijn om tien nagellakken te vinden die ik graag opnieuw zou kopen. Toch was het een hersenkraker, zo uit mijn hoofd wist ik maar één nagellak te noemen. Dus heb ik een kwartiertje voor mijn schuif doorbracht - en toen werd het pas echt moeilijk kiezen - en dit zijn - in willekeurige volgorde - de nagellakjes die mijn hart gestolen hebben en die ik direct opnieuw zou kopen.

1. O.P.I. * Manicurist of Seville


Prachtig bloedrood. Een echte klassieker onder de rode nagellakken.

2. Essie * Angora Cardi


Een dusty paars waar ik elke keer opnieuw van ga kwijlen. Echt prachtig.

3. O.P.I. * Ski Teal We Drop


Een donker teal dat mij aan kerstmarktjes en sneeuw doet denken. Past perfect bij de winterse dagen.



4. O.P.I. * No Spain, No Gain!


Een rode kleur die meer naar het paars neigt. Komt uit dezelfde collectie als Manicurist of Seville. Die twee voeren dan ook een hevige strijd voor de titel "Mijn favoriete rode nagellak".

5. China Glaze * For Audrey


Een nagellak die ondertussen al een even grote klassieker is als de vrouw waarnaar hij genoemd is. Doet denken aan het blauw van Tiffany, komt met een kleiner prijskaartje ;) Voor mij is het een lichte turquoise kleur.

6. ProNails * 256 Who Needs A Reason


Een dusty turquoise groen. Precies zoals ik mijn turquoise graag heb.

7. ProNails * 261 Dressed To Kill


Dit is een specialleke en wat voor één. De kleur doet me denken aan een combinatie van kaki met zilver. De finish is metallic. Dit moet je zien om het te snappen. Ik kan er uren naar zitten staren.



8. Essie * Sure Shot


Een prachtige fuchsiakleur voor de zomer. En een dupe van een oud Catricelakje, waarover later meer.

9. Essie * Greenport


Nog maar eens turquoise. Deze keer iets donkerder dan For Audrey en minder dusty dan Who Needs A Reason. Heerlijke zomerkleur.

10. Diamond Cosmetics * Royal Fool's Gold


Een donkere koperkleur. Het woord is vandaag al vaak gevallen maar het moet gezegd: prachtig kleurtje. In de herfst kan ik er geen genoeg van krijgen.



Nvdr.: Aangezien het 's avonds te donker is om degelijke foto's te nemen, heb ik foto's van de officiële websites gehaald. De eer van de foto van Royal Fool's Gold gaat volledig naar Scrangie.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...