dinsdag 18 december 2012

Tips&Tricks * Wishlist de Noël

Nog exact zeven keer slapen en dan is het Kerstdag! Voor de eerste keer in ons leven gaan mijn vriend en ik ook daadwerkelijk Kerst vieren. Nu ons zoontje bijna 20 maanden oud is, vinden we het tijd om een nieuwe traditie in te voeren. Op Kerstavond vieren we altijd met mijn ouders, broer en schoonzus. En vanaf dit jaar wordt Kerstdag "ons" feestmoment. En dat betekent natuurlijk cadeau'tjes uitpakken! Ondanks het feit dat mijn nagellakcollectie bijna uit zijn voegen barst, heb ik toch nog een paar lemmings.

Essie


Van Essie zijn er nog een paar nieuwe en oude lakjes die mijn aandacht hebben.
  • Turquoise & Caicos: turquoise en Essie *zucht* Do I need to say more?!
  • Where's My Chauffeur?: ligt een beetje in dezelfde lijn als het vorige
  • Leading Lady: bordeauxrood met glitters




O.P.I. * Germany Collection


De James Bondcollectie spreekt me niet zo aan maar van de collectie daarvoor staan er nog een kleurtjes op mijn wishlist: German-icure by O.P.I., Deutsch You Want Me Baby, Every Month Is Oktoberfest en Berlin There, Done That.



O.P.I. * Nail Envy


De nagelverharder van O.P.I. wil ik wel eens uitproberen. Eens kijken of hij zo goed is als Trind.


Essie * Smoothie Lotions


Handlotion met een lekker geurtje. Doe mij maar Coconut & Pineapple of Pear & Figue.


ProNails


Sinds ik voor ProNails heb gewerkt, heb ik een boon voor hun lakjes. De wintercollectie bevat een aantal lakjes die mijn strenge selectie *kuchkuch* hebben doorstaan: China Chintz, Alchemist Black, Decadent In Diamonds en Intuition.



Make-up en huidverzorging


Behalve nagellak staat er ook veel huidverzorging en make-up op mijn lijstje. Met stip op één: Urban Decay - en in het bijzonder hun Vicepalette en hun oogpotloden. Ook Dermalogica, Paula's Choice en Liz Earle nemen een aanzienlijk deel van mijn lijst in beslag.



*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...