maandag 7 januari 2013

Avant-Première * Essie

Het jaar is nog maar net begonnen en Essie gooit al een nieuwigheidje naar onze kop. Deze keer geen magnetische nagellak die het patroon van een slang imiteert maar 12 nagelstickers: Essie Sleek Sticks. Elke nagelsticker heeft zijn eigen patroon en textuur. 

 Ik ben zelf geen fan van nagelstickers - mijn nagels zijn er te klein en te smal voor - maar toen ik deze voorbij zag komen op Facebook kon ik het toch niet laten om ze met je te delen. Vooral de volledige rechterkolom en de sticker met de geschreven tekst hadden direct mijn aandacht. Deze wil ik graag een keertje in real life ontmoeten. De campagnefoto is trouwens prachtig, vind je niet?



*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...