zaterdag 5 januari 2013

Huishoudelijke mededeling * 100ste Post!

Op een blauwe maandag, meer dan een half jaar geleden, sprong ik in het diepe en ging eindelijk doen waar ik al jaren over aan het twijfelen was: een nagellakblog opstarten. Maar ik wilde niet zomaar wat swatches online zetten zoals er al op tientallen blogs te vinden zijn. Ik besloot om mijn passie voor natuurlijke producten in dit blog te verwerken, samen met verzorgingstips, DIY's en surftips. Het schrijven gaat niet altijd even vlot, zeker niet nu ik al een tijdje terug aan het werk ben, maar kijk, ondertussen zijn er toch al 99 posts op mijn nederige blogje verschenen.

Dat wil dus zeggen dat dit de 100ste post is! Wat gaat het snel! Ik schrijf en lak nog altijd met evenveel plezier en ben voorlopig niet van plan om daar mee op te houden.



Uiteraard hoort er bij de 100ste post ook een leuke winactie. Ik heb een leuk setje samengesteld met enkele van de producten waarover ik de voorbije negen maanden een review heb geschreven. Om deze set te winnen, moet je simpelweg voor 19 januari een mailtje sturen naar notjustanothernailblog{@}hotmail.be met vermelding van je naam en je adres en een lijstje met de dingen die je mist/leuk vindt aan mijn blog.

Wat ik bijvoorbeeld mis, is wat interactie met mijn bezoekers. Want hoe leuk ik het ook vind om dit blog te schrijven, een beetje feedback is altijd welkom. Het geeft me het idee dat ik niet zomaar wat in het wilde weg aan het tikken ben. Dus, hou je zeker niet in en laat de commentaren maar komen, ook onder de posts is er ruimte genoeg om je gedacht te zeggen.

En dan nu, op naar de 200ste post!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...