dinsdag 1 januari 2013

Huishoudelijke mededeling * Gelukkig Nieuwjaar!

Oh my Gosh! Het is weer zover: een nieuw jaar begint. Hopelijk ben je op het moment dat dit verschijnt aan het toasten op 2013. Ik wel in elk geval ;)

De komst van een nieuw jaar maakt me altijd nostalgisch en doet me nadenken over de dingen die er het afgelopen jaar zijn gebeurd. Mijn veel te korte tijd bij Professionails in het begin van het jaar, zes maanden werkloos thuis zitten en dan nu een job uitvoeren die eigenlijk niet aansluit bij mijn studies maar me wel gelukkig en blij maakt. Mijn zoontje dat heeft leren stappen en stilletjesaan begint te praten - ik ga dood van de schattigheid waarmee hij '(s)pelen', 'dada', 'boven', 'allemaal op', 'poe(s)' en 'papa' zegt. Op 'mama' zijn we nog volop aan het oefenen. Mijn vriend en ik die al meer dan elf jaar liefde en leed met elkaar delen en nog altijd fijne, spannende momenten samen meemaken. De start van dit blog waar ik met veel plezier aan schrijf. De roman waar ik al jaren mee in mijn hoofd zit en nu in één maand op papier stond. Natuurlijk waren er ook minder leuke momenten dit jaar maar die probeer ik te vergeten. Hopelijk wordt 2013 minstens even goed als zijn voorganger!



Het nieuwe jaar ingaan zonder wensen is natuurlijk not done, daarom bij deze:

Moge 2013 brengen wat 2012 vergeten is! En uiteraard veel geluk, liefde en blijdschap toegewenst voor dit jaar.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...