zondag 13 januari 2013

Just Wondering * Stempelen of Uit De Losse Hand

Nail art, wat is het toch leuk om met prachtige, kleine schilderijtjes op je nagels rond te lopen. Ik kijk echt mijn ogen uit bij wat sommige nagelartiesten weten op je nagels te toveren. 

Helaas is mijn tekentalent onbestaande en mislukken zowat al mijn pogingen om een leuk design op mijn nagels te krijgen. Gelukkig zijn er voor klunzen zoals ik genoeg hulpmiddeltjes te vinden, denk maar aan de stempelplaatjes van Bundle Munster. Ik maak dan ook graag en veelvuldig gebruik van deze leuke plaatjes. Het is een snelle en makkelijke manier om je nagels toch iets extra's te geven. Ik verbaas me er nog elke keer over hoe snel het werkt. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik het niets zou vinden maar ik vind het gewoonweg fantastisch. Ik probeer nog wel eens iets met de hand te tekenen maar dat loopt 9 keer van de 10 toch falikant af, en dan grijp ik toch weer naar mijn stempelplaatjes.






En jij, hoe maak jij je nail arts? Stempel je afbeeldingen op je nagels of teken je ze uit de losse hand?

*Kim

2 opmerkingen:

  1. aw the rose one is so pretty

    Join my first giveaway and win Thboxes accessories of your choice
    http://luchluchcraft.blogspot.com/2013/01/international-giveaway-win-thboxes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nooit met stempelplaatjes gewerkt, lijkt me wel veel makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...