zaterdag 19 januari 2013

NOTD * Sure Shot vs. Wrapped Around My Finger

Op mijn NYC-wishlist stond o.a. Essie * Sure Shot. De vele swatches die ik van het lakje had bekeken, gaven me het idee dat dit wel eens een dupe zou kunnen zijn van één van mijn favoriete zomerlakjes, Catrice * Wrapped Around My Finger. Deze nagellak werd eerst als een metallickleur uitgebracht en daarna onder dezelfde naam als een creamlak. Ik ben zelf grote fan van de eerste versie maar die is nergens meer te vinden. Dus dacht ik - hoopte ik - dat ik een goede dupe had gevonden in Essie * Sure Shot. 





Zodra ik de twee flesjes naast elkaar zette, wist ik dat mijn intuïtie me niet in de steek had gelaten: dit zijn dupes! (Deze foto's zijn al bijna een half jaar oud *oeps* daarom dat stralende zonnetje en die bus zonnecrème op de achtergrond)





De swatches van de twee liegen er niet om. Essie zit op mijn duim, middelvinger en pink, mijn wijsvinger en ringvinger doopte ik in Catrice. Ik zie praktisch geen verschil tussen de twee lakjes. Beiden hebben dezelfde prachtige fuchsiakleur met blauwe glans erdoor - de foto in de rechterbovenhoek benadert de kleur het beste. Het verschil is wel merkbaar bij het lakken: de nagellak van Catrice dekt in één laag, Essie heeft er twee nodig om volledig dekkend te zijn. Het Catricelakje is bijna leeg, die back-up komt net op tijd.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...