maandag 21 januari 2013

Tested * ProNails Manicure Massage Candle Indulge

Een kaars gevuld met natuurlijke ingrediënten om je handen te verzorgen. Veel beter dan dit wordt het niet als je net als ik een fan van natuurlijke producten bent. Dit vraagt om een testje.

Say what?!


De Manicure Massage Candle bestaat volgens ProNails uit 100% natuurlijke ingrediënten. Dat moest ik natuurlijk eens even aan de realiteit toetsen, je weet nooit met die marketingbeloftes hé ;) Dus wilde ik de ingrediëntenlijst aan een grondige analyse onderwerpen. Helaas was dat een onmogelijke taak: zowel de consumentensite als de professionele site vermeldt slechts dat de kaars o.a. etherische oliën en vitaminen bevat. Op de kaars zelf staat helemaal niets vermeld. In dit geval zullen we dus ProNails op zijn woord moeten geloven. 


Testing 1, 2, 3

De ProNails * Manicure Massage Candle Indulge zit in een stenen potje met een schenktuitje. Zodra je de wiek in het midden hebt aangestoken, smelt de was en zie je de kleine glinsters die in de was zitten duidelijk oplichten. Leuke touch dit, het maakt de feel nog een beetje luxueuzer. 



Als je de kaars een minuutje of vier hebt laten branden, heb je genoeg gesmolten was om je handen mee in te smeren. Dankzij het schenktuitje kan je zonder morsen de was in je hand gieten. De was is lekker warm, iets wat mijn handen tijdens deze koude dagen zeer appreciëren.
A little goes a long way, dat geldt zeker voor deze Manicure Massage Candle. Zoals je hieronder kan zien, gebruik ik echt niet veel. Aan de foto ernaast merk je dat het product barst van de oliën, mijn hand glimt er helemaal van.



Met deze was smeer je niet even snel je handen in. Door de overvloed van oliën heeft het even tijd nodig om in je huid te dringen. Dat de was warm is, geeft het product een extra dimensie. Het is echt een ideaal product om voor een massage te gebruiken. Als de olie is opgenomen door de huid voelen je handen zijdezacht aan en dat blijft zo gedurende enkele uren. De kaars ruikt heerlijk. Ik ben zeer slecht in geuren maar als ik mag gokken, zou ik zeggen dat het de geur van jasmijn is. De geur blijft lekker lang hangen, zelfs een halve dag later betrap ik me nog op het snuffelen aan mijn handen.  

Er zit 100ml in een kaars en aangezien je maar weinig nodig hebt, kan je je handen makkelijk twintig keer met één kaars masseren. Hiervoor betaal je 27.75€, de ietwat hogere prijsklasse maar wat mij betreft is deze Massage Manicure Candle Indulge dat zeker waard.
(Btw, ik heb een nieuw fototoestel en een nieuwe fotograaf, daarom de overload aan foto's. You like?)
*Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...