zondag 24 februari 2013

Just Wondering * Quickie of Uitgebreide Manicure

Druk, druk, druk. In deze fastmoving tijden heeft iedereen het altijd razenddruk met vanalles en niets. Vaak vergeten we tijd te nemen voor onszelf en werken we alles snel, snel af. Dat geldt ook voor beautyarrangementen. Mijn oksels scheer ik 's morgens net voor ik mijn kleren aantrek en een maskertje laat ik inwerken terwijl ik mijn tanden poets.



En wat een manicure betreft, wel daar ga ik eigenlijk nooit goed voor zitten. Mijn nagels lak ik één à twee keer per week maar een uitgebreide manicure waarbij ik mijn nagelriemen terugduw en mijn nagels een (citroen)badje geef? Dat is alweer eeuwen geleden. Meestal hou ik het op enkele lagen nagellak. Verzorging gebeurt net voor het slapengaan door mijn nagels in te smeren met nagelriembalsem en als ik er aan denk - of mijn handen zo droog zijn dat het schuurt - wrijf ik wat handcrème in mijn handen. Maar meer aandacht besteed ik eigenlijk niet aan mijn trouwe onderdanen.

En jij, lak jij je nagels altijd snel, snel of geef je jezelf regelmatig een uitgebreide manicure?

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...