donderdag 14 februari 2013

NOTD * Flaked Valentine

Valentijnsdag, de dag waarop de hele wereld zijn liefde voor elkaar viert, behalve ik en mijn familie. Wij doen het die andere 355 dagen maar vandaag herdenken we een andere gebeurtenis: de dood van mijn grootmoeder. Pijnlijk, dat is wel het minste dat je kan zeggen. Maar ik probeer de pijn te verzachten door mooie herinneringen aan haar op te halen.

Vandaag dus geen lovely lovebirds, roze-rode manicure maar een eerder donker getinte Valentijnsmanicure. Om alle eenzamen ter wereld een hart onder de riem te steken en te laten weten dat het niet voor iedereen zo'n hoogdag is als de commerce ons wil laten geloven ;)



De laatste tijd ben ik helemaal geobsedeerd door flakies. Om toch een beetje in het thema te blijven, heb ik gekozen voor een paars-rode basislak, O.P.I. * Diva of Geneva. De flakies komen van de topcoat Catrice * Shake it! Flake it! Het resultaat vind ik waanzinnig, ik blijf de hele dag naar mijn nagels staren. (Alleen jammer van de tipwear die tegenwoordig mijn cameramoment ver vooruit is :\)

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...