vrijdag 8 februari 2013

Webtalk * The Nailasaurus

Korte nagels en nail art heb ik altijd beschouwd als onmogelijk en lelijk. Gelukkig zijn er mensen die mijn ongelijk bewijzen en vandaag wil ik één van hen voorstellen: The Nailasaurus.

21-jarige Sammy uit South Wales heeft net als ik korte - maar wel iets bredere - nagelbedden en toont dat zulke korte nagels geen belemmering hoeven te zijn. En eerlijk gezegd staat het prachtig, kijk zelf maar eens.




The Nailasaurus bestaat al bijna drie jaar en bevat vooral prachtige nail arts en swatches. Je vindt er ook enkele tutorials en regelmatig reviewt Sammy een product, gaande van nagellak over nagelverzorging tot tools voor de betere nail art. Een blog om in je blogrondje op te nemen!

*Kim

2 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer dat kleine nagels niet perse lelijk hoeven te zijn. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig om te weten aangezien mijn nagels altijd kort zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...