dinsdag 12 maart 2013

Just Wondering * Afbladderende nagellak

Ik keek net naar mijn nagels en kwam tot de ontdekking dat mijn nagellak dringend aan een vervangbeurt toe is. Hele stukken nagellak zijn verdwenen van mijn nagels en hoewel afbladderende nagellak een tijd terug in de mode was, wil ik zo liever niet gespot worden. Dus vroeg ik mij af of er mensen zijn die die trend wel moedwillig volg(d)en.




Ik vind het maar een lelijk zicht, zo'n nagellak met huge tipwear en ontbrekende stukken nagellak. Hoewel Veerle Baetens in Code 37 er wel mee weg kwam en het er zelfs stoer deed uitzien, vind ik het in real life er maar vies. Het geeft me het idee dat je te lui bent om je uiterlijk te verzorgen. Afbladderende nagellak op de tenen in de zomer is helemaal een no-no imo. 

Als je mij met afbladderende nagellak tegenkomt, wil dat zeggen dat die nagellak in de loop van de dag er is afgegaan en ik nog niet thuis ben geraakt om mijn nagels opnieuw te lakken. Hoe groot de trend ook mag zijn, ik doe er niet aan mee.




En jij, vervang jij afbladderende nagellak direct of loop je er gerust een paar dagen mee rond?
*Kim

1 opmerking:

  1. Ik draag nauwelijks nagellak, dus die probleem heb ik ook niet haha. Maar ik vind het ook niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...