zondag 24 maart 2013

Just Wondering * Pedicure

De lente is weer in het land en dat betekent dat er zon op komst is! Hier zit ik al maanden op te wachten: lekker warm zonnetje op je gezicht, de fauna en flora die weer in bloei komt en de vele lagen kleren die afgepeld mogen worden. En zon betekent ook: sandaaltjes. En we weten allemaal dat daar blote voeten bijhoren.


En oh-oh, wat zien die er verwaarloosd uit! Er zit een kleurtje op de tenen, dat wel. Ik blijf mijn teennagels ook tijdens de wintermaanden lakken omdat ik er vrolijk van word. Maar de lak die er op zit, ziet er wel een beetje afgeleefd uit, om het met een understatement te zeggen. Om nog maar te zwijgen van de lagen eelt die zich weer hebben opgestapeld de afgelopen maanden. Want eerlijk is eerlijk, pedicures zijn niet mijn ding en het is zeker niet iets wat ik wekelijks - of zelfs maandelijks - uitvoer. Gelukkig blijf ik gespaard van droge, gekloofde hielen en is de eeltlaag op hielen en bal van mijn voeten minimaal, waardoor ik mezelf blijf voorhouden dat het eigenlijk geen must is. En ook in de zomer kom ik vaak niet verder dan mijn voeten af en toe insmeren met een verzorgende balsem. Eigenlijk behandel ik één van mijn belangrijkste "onderdelen" wel een beetje als een ondergeschoven kindje :$



En jij, verzorg jij je voeten regelmatig of geef je net als ik maar weinig om pedicures?

Bron 1/2/3
*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...