donderdag 14 maart 2013

New In * Gewonnen

Deze New In is een specialleke: mijn nieuwe nagellak heb ik namelijk gewonnen! Ik behoor absoluut niet tot de categorie gelukzakken, dus dat verdient een *cheer* - ff een weetje tussendoor: als ik al eens iets win, is het 9.5 op 10 een haarproduct en nog ligt mijn haar er vaak bij als een dooie rat.

Soit, het ging over de nagellak die ik gewonnen heb; mijn eerste indie polish trouwens. De nagellak is van Sonoma Nail Art Custom Polishes en werd gemaakt in samenspraak met nagellakblogger Sarah Waite van Chalkboard Nails, de blog waar ik deze nagellak heb gewonnen.




De lak, die heel toepasselijk Chalkboard Nails heet, heeft een zwarte basis en is gevuld met witte glitters in de vorm van een zeshoek. Het flesje heeft een ronde vorm en het kwastje ligt makkelijk in de hand. De substantie is perfect - niet te dik, niet te dun - en lakt als boter. Natuurlijk heb ik swatches voor jullie gemaakt. Zoals je op mijn pink kan zien - één laag - is de zwarte basis best sheer, een echte jelly. Met twee laagjes heb je een bijna dekkende lak, om goed te zijn heb je eigenlijk een derde laag nodig. De zwarte kleur vind ik momenteel te donker voor de tijd van het jaar maar in de winter zie ik me deze lak vaak dragen.


Ik ben beschaamd om deze foto op mijn blog te zetten maar het is de beste foto uit de reeks. De combinatie te weinig daglicht en een batterij die sneller leegloopt dan een bad liggen aan de basis. Ik kijk al uit naar het eind van de maand als het uur verandert en we een uurtje langer licht hebben.

*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...