zaterdag 30 maart 2013

NOTD * French Paasmanicure

Hoewel ik de neiging heb om de kerstboom terug boven te halen, is het morgen toch echt wel Pasen. En voor die gelegenheid heb ik een simpele, doch leuke nail art gemaakt. Ik heb uiteraard pastelkleurtjes gebruikt die bij de tijd van het jaar passen. De gebruikte kleuren zijn Essie * French Affair - de roze basiskleur -, ProNails no. 268 en no. 280, O.P.I. * Lucky Lucky Lavender en een witte kleur van Hema. Zoals je waarschijnlijk wel kan opmerken, zijn rechte lijnen niet echt mijn ding maar dat mag de pret van deze manicure niet drukken. Met een fibert brush en China Glaze * For Audrey heb ik op mijn duim een bloempje proberen maken. Heb ik je al verteld dat ik het tekentalent van een kleuter heb?!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...