vrijdag 8 maart 2013

NOTD * Golden Pink

Het gaat er slecht aan toe met mijn nagels: één voor één sneuvelen ze en mijn nagelriemen zijn er kurkdroog uit. Om te huilen eigenlijk. Daarom besloot ik mijn nagels niet op te leuken met een opvallende kleur - dan vallen die korte nagels te veel op - maar greep ik nog eens naar één van mijn favoriete "doorgroeilakjes": Essie * Luscious Lips.

Omdat dit zachtroze kleurtje er maar saai uitzag op mijn nagels smeerde ik er nog een laagje van mijn DIY * goldchip topcoat over. Deze topcoat ziet er overigens nog prima uit. Ik had op een andere blog gelezen dat deze DIY topcoat wel eens groen kon uitslaan, dit is bij mij helemaal niet het geval. Ik vermoed dat de kwaliteit van het bladgoud dat je gebruikt van groot belang is. Maar eerlijk gezegd gebruik ik de lak niet heel vaak, ik vind de basislak veel te dik en stroperig waardoor hij moeilijk droogt en er belletjes in de lak verschijnen tijdens het opdrogen. Ik raad je dus aan om een andere blanke lak te gebruiken als je deze DIY graag wil maken. 



De ideale lentemanicure, vind je ook niet?!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...