vrijdag 19 april 2013

31 Day Nail Challenge * Day 1: Red Nails

Ok, let's get this party started! Vandaag de eerste dag van de 31 Day Nail Challenge en we beginnen met een klassieker: rode nagels. Tijdens het snuffelen in mijn lade viel het mij direct op dat rood ondervertegenwoordigd is in mijn stash. Ik vond amper vijf flesjes rode nagellak! Wat nagellak betreft, ben ik niet bepaald klassiek ingesteld ;)

Uiteindelijk koos ik voor mijn favoriete rode nagellak: O.P.I. * Manicurist of Sevilla. Een prachtig framboosrood uit de herfstcollectie van 2009 waar ik nog altijd compleet verliefd op ben. Kijk zelf maar waarom.



Zoals je hierboven kan zien, heb ik van mijn baas een prachtig boeket gekregen voor secretaressedag gisteren. Heel grappig: om ruzie onder de vrouwen te vermijden, koopt hij jaarlijks een boeket voor alle vrouwen op kantoor. De vrouwen helemaal in de wolken, de baas gerust. 


*Kim  

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...