vrijdag 5 april 2013

31 Day Nail Challenge * Kick Off

Omdat ik hou van een uitdaging, om mezelf te verbeteren in nail art, om al mijn nagellakken eens aan bod te laten komen en om mezelf wat gratis inspiratie te bezorgen, heb ik besloten om met de 31 Day Nail Challenge te starten. Ik merk vaak bij mezelf dat mijn inspiratie ver te zoeken is en dat ik dan maar kies voor een nagel in één kleur. Maar ik wil meer!

Deze challenge gaat al een tijdje mee in nagelblogland maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer bruikbaar is. De kunst is er je eigen draai aan geven en daar broed ik nu al een tijdje op. Dus je mag je verwachtingen hoog leggen :) Omdat ik weet dat ik niet de tijd heb om dagelijks een nieuwe nail art te maken - ik werk nog altijd fulltime + mijn zoontje houdt me ook goed bezig - heb ik besloten om elke twee weken een nieuwe entry van de challenge te posten. Zo weet ik zeker dat ik tijd genoeg heb om de nail arts de nodige aandacht te geven.

Wat kan je verwachten? Veel kleur, creativiteit en waarschijnlijk ook een beetje geknoei. Hieronder vind je het lijstje met de volledige challenge.


Binnen twee weken begin ik er aan. Wish me luck! :)

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...