maandag 1 april 2013

Celeb nails * Vanessa Hudgens

Het kan aan mijn leeftijd liggen maar Vanessa Hudgens is voor mij geen al te bekende actrice. Ik ken de naam wel maar vraag me niet in welke films ze meespeelt. Wel viel ze mij onlangs bij de Golden Globes op. Alé, haar manicure toch in elk geval en dat was voor mij het teken dat ik eens wat verder moest zoeken naar manicures van haar. Ik werd niet teleurgesteld.


Vanessa is groot fan van de accent nail. Vaak wordt ze gespot met haar ringvinger in de glitterlak gedoopt. Maar ook deze grijze manicure met de groene ringvinger vind ik een voltreffer.



Nude nagels vormen het perfecte canvas voor een leuk design met een kruis en driehoeken. 



Vanessa geeft haar eigen interpratie aan de Louboutinmanicure. 


Halve maantjes met wit en mint, op ultralange nagels voor de 24 Hours Play benefiet in november vorig jaar.


Een eigenzinnige versie van de French manicure voor New York Fashion Week begin dit jaar. 

Bron 1/2/3/4/5

*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...