woensdag 3 april 2013

Favorieten * Lente

De lente is sinds twee weken in het land! Nou ja, officieel gezien dan want we zitten nog altijd te bibberen van de kou. En toch, in mijn hoofd ben ik volledig klaar voor een lekkere zonnetje en temperaturen met twee digits. Om je ook in de stemming te krijgen, zet ik mijn favoriete kleuren voor dit jaargetijde op een rijtje. Eén ding is zeker: weg met die donkere kleuren!

Turquoise


Laat ik maar een bekentenis afleggen: ik ben stapelgek op turquoise/teal/appelblauwzeegroen. De kleur doet me zonder uitzondering denken aan zon, strand en zee. En vakantie #zwijmel Mijn stash bevat meerdere tinten turquoise en nog ben ik niet helemaal tevreden. Mijn favorieten zijn China Glaze * For Audrey, Essie * Turquoise and Caicos, Catrice * Sea You Later, ProNails * No. 258 en Essie * Greenport.

Koraalrood


Had ik mezelf een paar jaar geleden verteld dat ik helemaal zou vallen voor koraalrood, ik zou mezelf knalhard uitgelachen hebben. True story: ik kocht een aantal jaar geleden Essie * Cute As A Button maar vond er op dat moment absoluut niets aan. Nu draag ik het lakje al enkele weken achter elkaar op mijn tenen én op mijn handen. Ik ben helemaal verkocht! Een ander prachtig koraalrood is ProNails * No. 233.



Roze


Soms steekt het kleine meisje in mij nog eens de kop op en waag ik mij aan roze. Maar niks subtiel pastelkleurtje, ik ga voor flashy roze. Deze lente en zomer op mijn tenen te vinden: Essie * Catwalk. Als Essie * Sure Shot tenminste niet in de weg zit.


Pastel


Geen enkele kleur schreeuwt meer lente dan een pastelkleurtje en hoewel ik het nooit had gedacht van mezelf ben ik toch als een blok gevallen voor enkele van deze schattige kleurtjes. Zullen deze lente weer uit de lade worden gehaald: Essie * French Affair, O.P.I. * Sparrow Me The Drama, O.P.I. * Lucky Lucky Lavender en Essie * Lovie Dovie. Hmm, wel opvallend veel roze weer in deze selectie, zou ik ziek zijn?!



Natuurlijk zijn er nog meer kleuren die ik zal dragen maar deze zijn toch wel de topfavorieten.

Een voordeel van deze post: ik weet weer wat er in mijn lade te vinden is en wordt er steeds meer van overtuigd dat ik geen nieuwe nagellak nodig heb. Mijn portefueille kan opgelucht ademhalen.

*Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...