zondag 21 april 2013

Inspiratie * Dierlijke Nail Art

Wat kan de natuur toch prachtig zijn! Vlinders in alle kleuren van de regenboog, de pluimen van een pauw, de manen van een leeuw, de vacht van een tijger (ik ben naar de zoo geweest twee weken geleden, valt het op?! :)). Met het oog op de 31 Day Nail Challenge ging ik op zoek naar inspiratie en vond een overvloed aan prachtige nail arts. Vandaag toon ik je een hele zoo.

Vlinders! Ik ben gék op vlinders! Hun prachtige vleugels, hun mooie kleuren, hun mogelijkheid om te vliegen ;) Ook op nagels vind ik vlinders prachtig. Deze nail art staat hoog op mijn to do-lijstje.

Hoe schattig is dit?! Pinguins lijken moeilijk maar dankzij deze tutorial wordt het een makkie.

Uiteraard mogen poezen niet ontbreken. Die op de roze nagels rechts vind ik het allercutest maar die gele nagels doen me giechelen achter mijn hand.

Pasen ligt al even achter ons maar kuikens blijven leuk.

Pauwen, nog zo'n prachtige dieren met hun mooie pluimenstaart. De rechtse nail art wil ik direct namaken.

Een krekel. Mooie kleurencombinatie ook.
Een tutorial voor schattige uiltjes.
Deze nail art met vogels geeft me een instant gevoel van vrijheid.

Wow, wat een prachtige nail art! Die kleuren, die schaduwen. Ik krijg direct zin om 
naar Afrika te trekken. Dit is mijn absolute favoriet uit het lijstje.
Spinnen zijn helemaal niet eng, kijk maar! Simpel en toch een echte eyecatcher.

Al deze afbeeldingen vond ik op Pinterest. Wat is jouw favoriet?

*Kim 

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...