zondag 7 april 2013

Just Wondering * 3D Manicures

Velvet nails, caviar nails, fimo op je nagels; de lijst 3D manicures (om het maar een verzamelnaam te geven) is eindeloos. Maar wat vindt de consument - ja, dat zijn jij en ik - er nu eigenlijk van?



Eerlijk is eerlijk: caviar nails vind ik er prachtig uitzien voor een cover of een feestje en het lijkt me wel eens leuk om een vachtje te hebben, volgens mij zit ik er de hele dag over te aaien. Maar het zelf op mijn nagels toveren? Nee, bedankt. Ik zie mezelf echt niet aan een tafel zitten waarbij de balletjes in het rond stuiteren. En als dat gepruts dan ook nog eens een resultaat produceert dat na amper een dag niet meer toonbaar is, verdwijnt mijn zin om er aan te beginnen als sneeuw voor de zon. Geef mij maar een plain manicure of een simpele nail art met of zonder stampling plate!



En jij, hou jij van gepruts of hou je het liever simpel?
*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...