dinsdag 23 april 2013

Just Wondering * Indie Polish

Indie polish, ik besprak het fenomeen al een keer in het begin van deze blog. In die post kraakte ik al de verantwoordelijkheidsnoot, daar zal ik me vandaag ver van weg houden. Ik wil het namelijk over een ander aspect van de indie polish hebben: de kleuren.




Heb je een indie polishcollectie al eens uitvoerig bekeken?! 99% van de kleuren die worden uitgebracht, brengen slechte herinneringen aan discoballen en seventiesavondjes naar boven. Holografisch, glitter, duochroom; noem het hoe je wil, feit is dat deze nagellakken barsten van de meerkleurige glitterdeeltjes. Nu hou ik ook wel eens van een glitterbom op zijn tijd - tijdens een driedaagse op Tomorrowland bijvoorbeeld - maar op kantoor zal je me niet snel zien verschijnen met een holografische glitterlak op mijn nagels. Helaas ben ik dus niet snel geneigd om een nagellak van een indie polishcollectie te kopen.

En jij, hou jij van de indie polish-glitterbommen of blijf je er liever ver van weg?

Bron foto
*Kim    

1 opmerking:

  1. Een glitterbom hoeft van mij niet, maar ik hou wel van subtiele glimmers op mijn nagels :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...