maandag 29 april 2013

NOTD * My Birthday Boy

Vandaag moet de Celeb Nails van deze week plaats maken voor een NOTD. Het is vandaag een zeer belangrijke dag: mijn zoontje wordt TWEE jaar! Twee jaar geleden lag ik al bijna 24u te lijden maar laat ik je niet vervelen met het volledige verhaal.

Twee jaar, waar is de tijd naar toe?! Het is een cliché maar o zo waar: ze worden snel groot. Zoonlief is al lang niet meer de platte baby die hij in het begin was. Hij tettert honderduit en verrast ons bijna dagelijks met een nieuw trucje.

Voor deze verjaardag heb ik een nail art gemaakt met de kleuren van zijn geboortekaartje: limoengroen, appelblauwzeegroen en bruin. Een kleurencombinatie die ik nog altijd vrolijk, speels en passend bij het seizoen vind. De gebruikte lakjes zijn essence * Let's Get Lost, essence * LOL en Essie * Mink Muffs. De wijsvinger vind ik niet helemaal geslaagd maar ik ben wel helemaal weg van mijn ringvinger.



Natuurlijk kan een foto van de birthday boy niet ontbreken. Kijk dan hoe schattig hij is! <3 Alhoewel hij soms ook een bandietje kan zijn: terwijl ik deze nail art aan het maken was, besloot hij ff gezellig een wandelingetje te gaan maken op straat *paniek*


 *Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...