zaterdag 13 april 2013

NOTD * Outback Jeans

Twee weken geleden kon je kennis maken met de nieuwe S/S collecties van ProNails, vandaag toon ik je een lakje uit de Nomadscollectie: Outback Jeans. Ik moet eerlijk toegeven dat je niet makkelijk een blauwe nagellak op mijn nagels zal vinden maar toen ik deze kleur in het flesje zag, was ik helemaal verkocht. Ook op de nagels stelt deze blauw-grijze kleur niet teleur. Er zit een fijne zilveren shimmer in en doet echt aan jeans denken. De applicatie verloopt vlotjes dankzij de goede formule en het brede borsteltje. Persoonlijk zou ik de kleur wel eerder in de winter dan in de zomer dragen, maar dat is dan ook het enige minpuntje aan deze nagellak dat ik kan bedenken.

*Kim   

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...