dinsdag 9 april 2013

Webtalk * Very Emily

In de serie Webtalk bespreek ik meestal een buitenlandse blogger. Hoog tijd om daar verandering in te brengen! Vandaag laat ik je kennis maken met Emily, een Belgische nagellakblogster met geweldige nail art skills.

Op haar mooie, lange nagels vind je regelmatig een prachtig freehanded patroon terug. Vooral haar nail arts voor Estée Lauder zijn om bij te kwijlen, zo knap. Met perfect gelakte swatches laat Emily je kennis maken met voor mij behoorlijk onbekende merken. Altijd leuk om eens andere collecties te zien dan de bekende merken. Je begrijpt wel dat mijn wish list ondertussen een ongeziene lengte heeft bereikt ;) Regelmatig kan je deze merken ook kopen met een leuke kortingscode die Emily regelt, iets waar ook ik niet ongevoelig voor ben.



Naast nagellak vind je op de blog Very Emily ook reviews van andere beautyproducten terug maar de focus ligt toch - gelukkig - op nagellak.

*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...