maandag 13 mei 2013

Celeb nails * Lady Gaga

Wie celeb nails zegt, zegt Lady Gaga. Haar superlange tallons zijn misschien nog wel beroemder dan haar zangtalent. 

Niet echt een manicure maar een heel arsenaal aan vingerjuwelen. Het ziet er niet bepaald handig uit als je het mij vraagt. Ik ben ook heel verbaasd Lady Gaga eens in normale kledij te zien.


Een manicure uit de clip van Pokerface. Hier had ze nog een stiletto's maar gewoon lange nagels. 

 Stiletto's met een grijs-paarse kleur. Redelijk normaal kleurtje voor haar doen. Ik zou het ook dragen. 

Een French manicure met een originele twist. Rood + nude = niks mis mee.

 Nude met een zwarte halfmoon. Nog best normaal naar haar doen. 

 Uit de clip van Judas. Deze manicure is al een stuk uitbundiger met meerdere kleuren en zelfs nagelpiercings.

 De manicure die ze droeg bij de lancering van haar parfum. Past perfect bij het flesje. Dit is mijn favoriete manicure van dit overzicht. Wow!


Als uitsmijter wil ik je nog even een video tonen van een optreden op de MTV Music Awards in 2009. Toen ik dit optreden zag, werd ik op slag fan van Lady Gaga. Nou ja, fan is misschien een groot woord maar ze wist me met dit optreden - zeker het stuk na de piano - wel te overtuigen van haar talent. Ik heb het filmpje sindsdien grijs gedraaid.



Bron 1/2/3/4/5/6

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...