woensdag 15 mei 2013

Column * Over Geduld en Doorzettingsvermogen

Je hebt zo van die mensen die succesvol zijn vanaf de eerste poging die ze wagen. Wel, ik behoor niet tot die categorie helaas. Negen keer van de tien eindigen mijn nail artpogingen met een stapel watjes en naakte nagels. Hatelijk, zeker als ik een uur eerder met volle moed en een leger aan nagellakjes al in dezelfde staat aan tafel zat. 

Nochtans ben ik zelf mijn ergste vijand bij het nail art maken. Geduld is mij onbekend en ik hou er van dat de dingen vooruit gaan. Zo ook het schilderen van een nail art. Nog voor de eerste laag nagellak droog is, kleur ik er vrolijk een tweede laag over en nog voor deze laag de tijd heeft gehad om uit te harden, zit ik al te trappelen om er een motiefje over te stempelen of te tekenen. Zelfs een quick dry topcoat neemt te veel tijd in beslag in mijn ongeduldige ogen.

Deze foto zou rechtstreeks van mijn fototoestel kunnen komen. 

Opnieuw beginnen staat ook al niet in mijn woordenboek. Eens ik een mislukte poging achter de rug heb, draai ik mijn nagellakken de rug toe. Ik baal van de verloren tijd en wil verdergaan met de dag. Gefrustreerd en geïrriteerd weiger ik mijn nagels een tweede kans te geven. 

Het moge duidelijk wezen: met mijn geduld en doorzettingsvermogen zal ik niet snel succesvol worden in nail art. 

Bron foto 

*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...