zaterdag 18 mei 2013

Huishoudelijke mededeling * It's My Blogaversary!

Zooo, time flies when you're having fun! (om maar eens met een torenhoog cliché binnen te vallen) Exact een jaar geleden besloot ik te springen en een nagellakblog (niet zomaar een nagellakblog uiteraard ;)) uit de grond te stampen en draaiende te houden. En boy, ben ik nog altijd blij dat ik het gedaan heb. Mijn eigen plekje op het internet waar ik mijn manicures kan tonen en kan schrijven over allerhande zaken rond nagels, nagellak en nagelverzorging die me bezig houden, I love it!

Bij een verjaardag horen natuurlijk traktaties en die deel ik vandaag uit in de vorm van een pakketje gevuld met mijn favorieten. Wat kan je winnen?

* essence * better than gel nails top sealer
* Duri * Rejuvacote (review volgt hier nog)
* China Glaze * For Audrey
* ProNails * Tonic


Om mee te doen met de winactie hoef je enkel maar voor 1 juni 2013 een leuke reactie achter te laten met vermelding van je e-mailadres. Een onschuldige hand (Baby) zal de winnaar aanduiden. Succes!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...