zaterdag 11 mei 2013

Inspiratie * In De Bloei

Nu de lente ietwat in het land is, staan de bomen en bloemen weer in bloei. Prachtig is het, niet alleen op de aarde, ook op nagels. Urenlang kan ik staren naar de kunstwerkjes die anderen op hun nagels toveren. Vooral de onestroketechniek wekt bij mij op veel oeh's en aah's op. Kijk zelf maar even.  

De door mij zo geliefde onestroketechniek, met tutorial. Prachtig is het! Ik moet dringend tijd nemen om dit te oefenen.

Wow, die kleuren! Ik kan mijn ogen hier niet van af houden.
Enkel de contouren getekend. Lijkt iets minder ingewikkkeld maar is nog altijd prachtig om te zien.

Simpel kan ook. Met een paar stipjes kom je al ver. Mijn favoriet is de paars-gele combinatie in de linkerbovenhoek. Je maakt twee kleurvakken en met enkele stippen maak je de illusie van bloemen; geniaal toch?!
Chalkboard Nails zag je op deze blog al eens voorbijkomen en ook deze manicure vind ik weer knap. Ik ben verliefd op de zonsondergang hier!

Bloemen op naakte nagels; origineel. Ik vind het heel mooi staan.
Niet zeker of deze met onestroke gemaakt zijn maar wederom heel mooie
 manicure met prachtige kleuren.
Zonnebloemen! Wow, deze wil ik direct. De blauw-groene kleur in combinatie met
de gele bloemen geven een frisse look, ideaal voor de lente.
Ik kan alleen maar met open mond naar deze nagels staren. Hier moet ongelooflijk veel tijd in zijn gekropen. Knap!

Ook origineel: zwarte contouren in plaats van gekleurde bloemen.
Dankzij de roze kleur wordt het niet té donker. 

Ik heb alle foto's op Pinterest gevonden. Wat is jouw favoriet? 

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...