zaterdag 25 mei 2013

Webtalk * eBayverkopers

Het wereldwijde web is een geweldige uitvinding *hoe heb ik ooit (20 jaar lang!) kunnen overleven zonder internet?!* maar het is en blijft een jungle waar je soms de weg compleet kwijt raakt. Zo weet je wel dat je goedkoop nagellak kan bestellen maar waar dan?!

eBay is voor mij de eerste site die ik check als ik nagellak wil kopen. In Amerika zijn grote merken als O.P.I. en Essie een heel stuk goedkoper dan in Europa en zelfs met verzendkosten bij kom je vaak nog goedkoper uit. Daarnaast verkopen ze vaak merken die bij ons niet in de winkels liggen. Hieronder het lijstje van verkopers waar ik graag shop.


Beautyzone007


In de wereld van Beautyzone007 vind je nagellak van CND, O.P.I., Essie, China Glaze en nog veel meer tegen een mooi prijsje. Daarnaast verkopen ze nog vele andere producten die ik nog niet eens bekeken heb. De verzendkosten zijn redelijk en afhankelijk van het aantal flesjes dat je koopt. Het duurt ongeveer twee weken voordat je bestelling aankomt in de Lage Landen, daar kan ik mee leven.  

Send The Trend


Ook deze verkoper biedt een mooie selectie van bekende merken aan, naast een groot aanbod van accessoires die je nodig hebt voor de verzorging van handen en nagels. De verzendkosten liggen iets hoger dan die van Beautyzone007 maar zijn alsnog goed te betalen. Ook verzendtijd is redelijk.

Zvitamin 


Voor al je nail artbenodigdheden moet je bij Zvitamin zijn. Kleine prijsje voor goede kwaliteit. Ik was verbaasd dat mijn pakketje binnen twee weken, en zonder verzendkosten, was aangekomen, aangezien deze verkoper vanuit Hong Kong werkt. Blij dat ik deze shop gevonden heb!

Ik hou het in deze post bij deze drie shops. Ik ben namelijk van mening dat je niet naar een andere verkoper moet op zoek gaan als je al een goede gevonden hebt. 

*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...