zondag 2 juni 2013

Tested * Duri Rejuvacote

Mijn queeste naar de perfecte nagelverharder gaat onverminderd door en op mijn weg kwam ik de veelgeprezen Duri * Rejuvocate tegen. Is dit het wondermiddel dat eindelijk mijn broze, zwakke nagels lang en hard krijgt?

Say what?! 



Rejuvacote "the nail doctor" will heal and cure your split, cracked and acrylic eaten nails. In a matter of weeks you will enjoy the look and feel of strong, vital, natural nails. It's not a promise, It's a guarantee.
Duri * Rejuvacote is een doorschijnende nagellak die je nagels verhardt. Zowel op het flesje als op de verpakking vind je een uitgebreide uitleg over hoe je deze kuur moet gebruiken. De bedoeling is dat je gedurende zeven dagen dagelijks een laag doorschijnende nagellak smeert en deze er pas na zeven dagen afhaalt. Hierna kan je de verharder als base coat gebruiken of om de andere dag aanbrengen. 


Testing 1, 2, 3


Laat ik beginnen met een schuldbekentenis: gebruiksaanwijzingen wijs ik meestal direct de deur. Zo ook met deze nagelverharder. In plaats van de kuur te beginnen, gebruik ik deze nagellak gewoon als base coat telkens ik mijn nagels lak. Gelukkig mist deze toepassing zijn effect niet: na minder dan een maand voelen mijn nagels veel steviger aan en zijn ze een heel stuk gegroeid. 

De nagellak brengt dankzij het brede borsteltje makkelijk aan en heeft geen lange droogtijd nodig. Je kan in no time weer verder met je manicure.



Ik had je graag foto's getoond van mijn prachtige, lange nagels. De realiteit is echter dat deze op minder dan een week tijd allemaal zijn afgebroken en ik nu weer met korte stompjes zit opgescheept. Je zou dus niet veel verschil zien met een voor-foto. Feit is wel dat het afscheuren een heel stuk minder makkelijk ging dan voor het gebruik van Duri * Rejuvacote. Wat voor mij hét bewijs is dat deze nagelverharder voor mij werkt! Ik smeer nu lustig verder en ik hoop volgende maand weer met mooie, lange nagels te kunnen showen.

*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...